Меморіальний музей-садиба І.С.Козловського
Храм Бориса і Гліба
Національний музей Битва за Київ у 1943 році
Колонада Луна
Меморіальний музей Г.С.Сковороди
Творчі колективи
Творчі колективи
Меморіальний комплекс гетьману України Івану Мазепі та українському козацтву
					
				

Приймальня управління
(044) 286-87-48

 

 

15 липня 2020 року

В Київській обласній державній адміністрації триває активна робота з удосконалення системи надання публічних послуг та сервісів, у тому числі в електронному вигляді.

З метою впорядкування та отримання вичерпної інформації про адміністративні послуги, які надаються Київської облдержадміністрацією, її структурними підрозділами, та запровадження їх надання в електронному вигляді було утворено робочу групу з питань цифровізації адміністративних послуг у Київській області.

Перше засідання робочої групи відбулося сьогодні, 14 липня 2020 року за участі в.о. начальника управління культури, національностей та релігій Сергія Васильонка.

Провів захід перший заступник голови облдержадміністрації Олександр Скляров.

У ході засідання присутні проаналізували поточну ситуацію із надання адмініпослуг в області та обговорили перспективи створення електронного порталу адміністративних послуг, які надаватимуться КОДА для мешканців області.

Серед таких:

  • подання документів в електронній формі;
  • створення та функціонування електронного кабінету користувача;
  • сплата адмінзбору за надання адмінпослуг, штрафів за адмінправопорушення, державного мита, інших платежів;
  • здійснення розрахунків за інші публічні (зокрема житлово-комунальні) послуги;
  • забезпечення суб’єктів звернення інформацією про перебіг та результати надання послуг, розгляду звернень та адмінсправ у режимі реального часу; отримання ними результатів надання е-послуг, розгляду звернень та адмінсправ;
  • подання скарг за результатами надання послуг, розгляду звернень та адміністративних справ, забезпечення офіційного електронного листування під час проведення процедур оскарження, забезпечення оскаржувача інформацією про перебіг та результати розгляду скарги у режимі реального часу, а також отримання ним зазначених результатів;
  • моніторинг та оцінка якості послуг, які надаються з використанням веб-порталу, у ЦНАПах або суб’єктами розгляду звернень безпосередньо;
  • захист даних (у тому числі персональних) зазначеного веб-порталу від несанкціонованого доступу, знищення, модифікації;
  • подання електронних звернень через веб-портал тощо.